Midt i en fremtidskrig mellom mennesker og kunstig intelligens rekrutteres Joshua, en eks-spesialagent, til å jakte på og drepe Skaperen, den unnvikende arkitekten bak avansert KI som har utviklet et mystisk våpen som kan avslutte krigen og selve menneskeheten. Joshua drar over fiendens linjer, bare for å oppdage at våpenet han har blitt bedt om å ødelegge er en KI i form av et lite barn.