The Kardashians: An ABC News Special
En serie med sjeldne hjemmevideoer og bilder gir en intim titt på Kardashian-familien. I femten år så Amerika på mens denne familien delte sine private liv med allmenheten gjennom realitets-TV – og omdefinerte berømthet, satte nye standarder for skjønnhet og dominerte popkulturen. Vi utforsker familiedynamikken mellom kvinnene, oppbyggingen av selskapet deres, spenningene mellom å opprettholde privatliv og å skape et topp realitetsshow og hvordan de yngre medlemmene av familien navigerer berømmelse på en annen måte.