The Murder That Changed Britain
Femtende juli 1992 ble en ung mor ved navn Rachel Nickell drept i Wimbledon Common-parken mens hennes tre år gamle sønn, Alex, så på. Døden hennes førte til et av de mest beryktede justismordene i britisk kriminalhistorie.