Time Traveler
Ti år gamle irske reisende Martin er besatt av "Tilbake til Fremtiden", til det punktet at han prøver å bygge sin egen DeLorean fra en gammel bil og biter med skrapmetall. Når Martins familie blir fortalt at de vil ble kastet ut fra oppholdsstedet sitt, kjemper Martin mot klokken for å fullføre prosjektet sitt, og skaper anspenthet mellom seg og faren, uten en fluks-kondensator å finne.