Timmy Time: Timmy's Seaside Rescue
Det er Timmy og barnehagevennenes første tur til sjøen. En dag med strandmoro blir avbrutt når Timmys kjære teddybjørn og blindpassasjer, Bumby, blir tatt av strømmen på en flåte. Forhåpentligvis redder en tapper Timmy dagen.