The Curse of the Ninth
Melinda må hjelpe Brandon, som blir terrorisert av farens gjenferd. Hun oppdager at Brandons far har sitt eget gjenferd, Jared, Brandons døde bandkamerat. Jared var sjalu på Brandons talent, og Melinda må finne en måte å roe ham ned på slik at Brandon kan fortsette å spille musikk.