Goodwill Hunting
Uten at Cheryl vet det, og mens hun fortsatt er i Florida, griper Jim muligheten til å forvandle garasjen til et sigarrom og donerer barnas gamle møbler og klær til veldedighet. Når han har pakket det siste babyutstyret, ringer Cheryl Jim med en viktig kunngjøring.