Adam DeVine
Moromann Adam DeVine besøker hjembyen og ser tilbake på den tragiske barndomsulykken som var med til å forme hans fremtid. Med følelsen av å ha fått en ny sjanse ble skuespilleren inspirert til å forfølge komediedrømmen. Sammen med familie, venner og motspillere, deler han historien om hvordan hans gå-på-mot ga ham styrken til å fortsette, til tross for avslag på veien til suksess.
Moromann Adam DeVine besøker hjembyen Omaha og ulykkesstedet som forandret hele hans liv som 11-åring. Etter å ha lært å gå igjen, begynte Adam å tro på at alt er mulig hvis man ikke gir opp. Etter å ha fått en ny sjanse i livet, valgte han å forfølge komediedrømmen. På en reise gjennom minnene, finner Pitch Perfect-skuespilleren dramalæreren fra videregående som trodde på ham helt fra starten og som ga ham mot til å dra til Hollywood. Med hjelp av sine Workaholics-medspillere, familie og venner, forteller Adam om hvordan han klarte å være ærlig med seg selv og bli en anerkjent komiker.