Adam
En herlig romantisk historie om to fremmede på jakt etter en ekstraordinær relasjon. Adam (Hugh Dancy) er en enestående, men sosialt utilpass astronomi-nerd, som blir trukket ut av sin skjermede tilværelse av sin vakre og utadvendte nye nabo, Beth (Rose Byrne).