Home Invasion
Athena etterforsker når det samme huset er gjenstand for to opprop om innbrudd i løpet av timer; 118 haster til redningen når en gjør-det-selv husrenovering fanger en mann på et loft; Hen ber professoren sin på medisinstudiene om en ny sjanse; Maddie og Chimney angrer på å ansette en barnepike for Jee-Yun etter at kvinnen fullstendig tar over leiligheten deres.