Get Up, Stand Up
Den dagen April skal gifte seg, har de andre legene sin fulle hyre med et annet drama. Meredith og Cristina fortsetter å krangle om forskningen, og Bailey forteller Ben hva hun egentlig føler.
Den dagen April skal gifte seg, har de andre legene ved Grey Sloan Memorial sin fulle hyre med et helt annet drama. Meredith og Cristina fortsetter å krangle om forskningen, Bailey forteller Ben hva hun egentlig føler om at han skal flytte tilbake til Seattle, mens Shane setter seg i en farlig situasjon. I mellomtiden får Derek en telefon som vil endre livet hans, i vintersesongens siste episode av "Grey's Anatomy".