Kjærlighet
Ed Sheeran forteller om hvordan kan planla karrieren og staket ut veien til internasjonal suksess. Han snakker om hvordan han forelsket seg i skolevenninnen Cherry og skrev den ikoniske kjærlighetssangen "Perfect" til henne. Ed er i ferd med å nå alle karrieremålene sine, men så skjer det uventede ting. Cherry får nyheter som endrer livet deres, og Ed innser at livet kan snu i løpet av sekunder.
Ed Sheeran snakker om den beinharde arbeidsmoralen som har ført ham til internasjonal suksess. Med eksklusivt videomateriale fra tenårene beskriver Ed hvordan han planla den usannsynlige suksessen. Han ble ignorert av musikkindustrien, men spilte der han fikk mulighet, inntil besluttsomheten hans førte ham til mediaentreprenøren Jamal Edwards i 2010. Sammen brukte de et våknende internett til å finne sitt publikum. "The A Team" ble gjennombruddet i USA, men for Ed var det ennå noe som manglet. Han forteller historien bak den ikoniske kjærlighetssangen hans "Perfect", som handler om hvordan han forelsket seg i sin tidligere skolevenninne og nå kone Cherry. Ed har tilsynelatende alt man kan ønske seg, da Cherry får nyheter som endrer livet, og Ed innser at livet kan snu på sekunder, og at man er nødt til å tilpasse seg.