Amy
Et gripende og inspirerende drama om en ung kvinne som rømmer fra sin velstående, men dominerende, mann for å jobbe som lærer ved en landlig skole for døve. Amy ankommer en verden uten lyd, og lærer de døve barna å snakke mens barna lærer henne om kjærlighet.