Annie
For ei jente som lever et tøft liv på barnehjem, kan nok ting virke ille, spesielt i julen. Men tøffe Annie har sang i hjertet og håp i medaljongen, det eneste hun har igjen fra foreldrene sine. En dag får hun nok av miss Hannigan, og rømmer, fast bestemt på å finne foreldrene. Eventyret tar henne med fra New Yorks kalde, ubarmhjertige gater til den storhjertede milliardæren Oliver Warbucks.