Ansiktsbytte
Chase gir Bree en utgave av cyber-masken slik at han kan narre Adam til å tro han er rektor Perry. Spøken fungerer perfekt, helt til en systemfeil gjør at Bree ikke kan ta av seg kappen igjen.