Arendells julepeis
Sett an den høytidelige julestemningen med Anna og Elsas julekubbe på Arendell slott. Slottet er nydekorert i år med pynt som minner om Anna, Elsa, Olaf, Kristoffer og Sveins reise til den fortrollede skogen. God jul fra Arendell!