En hær bestående av én person
Michael går undercover med en gruppe kaprere for å hjelpe Jesse med en vekterjobb, men han endrer planen da kaprerne tar gisler på flyplassen.
Michael går undercover med en gruppe kaprere for å hjelpe Jesse med en vekterjobb, men han endrer planen da kaprerne tar gisler på flyplassen. Madeline hjelper Michael ved å organisere gislene og prøve å føre dem til trygghet. Lauren Stamile er gjestestjerne.