Art Trails of the Riviera
Utforsk bak Cote D'Azurs sol og hav. Dykk inn i den rike kunstneriske arven som en gang huset ikoner som Cezanne, Renoir og Picasso. Følg Kates reise fra Aix til Nice, følg fotsporene til disse mesterne og oppdag landskapene som inspirerte deres tidløse verk. Opplev skjæringspunktet mellom kunst og historie i hjertet av Sør-Frankrike.