The Making of Moon Knight
60Bli med Oscar Isaac og Ethan Hawke mens de avslører hvordan Marvel Studios' Moon Knight ble møysommelig vekket til live. Gjennom innsiktsfulle intervjuer med besetning og crew, i tillegg til opptak fra settet, letter ASSEMBLED på sløret for denne banebrytende serien. I tillegg har The Making of Moon Knight en ærlig diskusjon med seriens regissører.
Bli med Oscar Isaac og Ethan Hawke mens de avslører hvordan Marvel Studios' Moon Knight ble møysommelig vekket til live. Gjennom innsiktsfulle intervjuer med besetning og crew, i tillegg til opptak fra settet, letter ASSEMBLED på sløret for denne innovative og banebrytende serien. Se på den bekappede figurens tegneserieopprinnelse og hør hvordan seriens kreative team tilpasset bestemte elementer for å skape Moon Knights fortelling. Bli med Oscar Isaac og utforsk hans tilnærming til å spille to personligheter inni samme kropp, og vær vitne til jobben som ble gjort for å ta for seg problemer med mental helse på en hensynsfull og betydningsfull måte. Få en omvisning på produksjonens digre og intrikate sett, som også ble brukt til å understreke et stort tema i serien: eldgammel egyptisk mytologi. Møt May Calamawy, som i denne serien har æren av å spille MCUs første egyptiske superhelt: Scarlet Scarab. I tillegg har denne episoden av ASSEMBLED med en unik diskusjon med Moon Knights regissører, som serverer oss enda flere ærlige samtaler om arbeidet deres med et storslått prosjekt. Alt dette og mye mer kan du finne i ASSEMBLED: The Making of Moon Knight.