The Making of Thor: Love and Thunder
Slå deg ned med Taika Waititi, Chris Hemsworth, Christian Bale, Tessa Thompson og Natalie Portman mens de forteller hemmelighetene bak Thor: Love and Thunder. Med intervjuer med besetningen og crewet, i tillegg til opptak fra settet og mer til, letter ASSEMBLED på sløret til tordengudens fjerde film.
Slå deg ned med Taika Waititi, Chris Hemsworth, Christian Bale, Tessa Thompson og Natalie Portman mens de forteller hemmelighetene bak Thor: Love and Thunder. Med intervjuer med besetningen og crewet, i tillegg til opptak fra settet og mer til, løfter ASSEMBLED på sløret til tordengudens fjerde film. Oppdag hva som inspirerte Natalie Portman til å gå tilbake til serien, og hør hva som skulle til for å forvandle den kritikerroste skuespilleren til mektige Thor. Du kan også se hvordan Chris Hemsworth presset seg til å bli den største og mest muskuløse versjonen av Thor til nå. Tilbring tid i sminkestolen med Christian Bale og få vite hvordan den legendariske skuespilleren var viktig for å lage alle detaljer i gudeslakteren Gorrs urovekkende utseende, helt ned til lengden på neglene hans. Utforsk Love and Thunders mange utenomjordiske og slående sett, inkludert Skammens måne, der produksjonen brukte en helt ny filmteknologi som kommer til å påvirke mediet i mange år. Se Thors geniale makeup-artister og effekt-trollmenn mens de skaper filmens mange guder og monster ... og nyt så Russell Crowes spillopper på settet som Zevs. Alt dette og mer til venter deg i ASSEMBLED: The Making of Thor: Love and Thunder.