Assembled: The Making of Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Bli med skuespillerne og crewet idet de dykker ned i tilblivelsen av "Ant-Man and The Wasp: Quantumania". Assembled kombinerer dyptpløyende opptak bak kulissene med åpenhjertige intervjuer og viser hvordan en utrolig ny verden ble brakt til kinolerretet.
Med inngående opptak bak kulissene og åpenhjertige intervjuer med skuespillere og crew går denne episoden av Assembled bak det velkjente teppet og viser hvordan det sprø eventyret "Ant-Man and the Wasp: Quantumania" ble brakt til kinolerretet. Mens de tidligere kapitlene av "Ant-Man and the Wasp"-trilogien hovedsakelig foregikk i de buktende gatene i San Francisco, blir publikum på denne siste reisen ført til en verden som før bare har blitt antydet: kvanteriket. Hør om hvordan det tok et helt år og enorm fantasi å utforme dette bisarre og ærefryktinngytende mikroverset. Møt Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michelle Pfeiffer og nykommeren Kathryn Newton som diskuterer utfordringene og triumfene de opplevde mens de ga liv til heltefigurene sine. Men ikke misforstå, i dypet av kvanteriket kryr det av skurker. Regissør Peyton Reed og skuespiller Corey Stoll kaster lys over metodene som ble brukt til å skape en bisarr tegneseriefigur som fansen elsker å hate: M.O.D.O.K. Men når det gjelder skurker, er hovedattraksjonen ingen ringere enn Kang Erobreren. Tungvektsskuespilleren Jonathan Majors forteller om de unike prosessene han bruker til å legemliggjøre Marvel Studios' neste monstrøse fiende. Alt dette og mer venter seerne i "Assembled: The Making of Ant-Man and The Wasp: Quantumania".