Bee Season
Richard Gere har hovedrollen i denne gripende fortellingen om en far som er besatt av å trene den talentfulle datteren sin til en nasjonal stavekonkurranse.
Richard Gere har hovedrollen i denne gripende fortellingen om en far som er besatt av å trene sin talentfulle datter til en nasjonal stavekonkurranse. Eliza Naumann (Flora Cross) viser et så utrolig talent for å stave alle ord hun får at faren hennes Saul (Gere) insisterer på å trene hennes selv. Men mens Elizas suksess fortsetter, vokser Sauls nye engasjement og skaper store forandringer for hele familien!