Bewitched
Bree trekker Reed inn i deres gamle lek om å skape bakgrunnshistorier for eksentriske fremmede. Gordon trekker inn forfatterne til å hjelpe Hannah med å komme sammen med en kvinne hun liker. Clay forsøker å gjøre det godt igjen med Jerry. Zack vil be en kollega ut.