Smells Like Teen Spirit
Drapet på en slem high school-jente fører Castle tilbake til en av hans mange skoler, der han blir helt ør av å finne ut at bevisene peker på en overraskende gjerningsmann – en telekinetisk tenåring.
Drapet på en slem high school-jente fører Castle tilbake til en av hans mange skoler, der han blir helt ør av å finne ut at bevisene peker på en overraskende gjerningsmann – en telekinetisk tenåring, som kaster ham og Beckett inn i et virkelighetens "Carrie".