Blood On The Wall
I Mellom-Amerika drar en gruppe immigranter mot USA på jakt etter et bedre liv, mens narkosmuglere flytter stoff og penger frem og tilbake langs den samme grensen. Fra den Oscar-nominerte regissøren Sebastian Junger og Emmy-vinnende produsenten Nick Quested, undersøker Blood On The Wall korrupsjonen som plager Mexico og Mellom-Amerika.
Programmet ser nærmere på korrupsjonen som preger Mexico og hvordan politikken har lagt til rette for lovløsheten som herjer i dag. Filmen følger en konvoi med migranter fra Sentral-Amerika på vei mot USA, samtidig som narkosmuglere fører dop og penger fram og tilbake over den samme grensen. Hver dag prøver meksikanerne å finne rettferdighet i kaoset.