Booyang: Familiestøtte, levitering
Mihyun blir en overbeskyttende forelder for å beskytte Bongseoks hemmelighet. Hun tror hun skjuler den godt nok, men blir nervøs når det dukker opp merkelige hendelser på sosiale media. Frank leter etter mennesker med superkrefter etter ordre fra noen andre.