Brahmāstra: Part One – Shiva
Denne trilogien er historien om Indias originale univers, Astraverset. Inspirert av kulturelle konsepter og indisk historie, handler denne første delen av trilogien om Shiva. Han er i ferd med å oppleve episk kjærlighet, men får sin verden endevendt og han får vite at han har en forbindelse til Brahmāstra og at han har en kraft i seg - Ildens kraft! Originalversjonen av filmen på hindi finner du under Ekstra fanen.