The Winner Takes It All
Star strekker seg langt for å sikre at gruppa får en utgivelsesdato for albumet sitt, til tross for at hun fremdeles må takle konsekvensene av Hunters dødsfall. Simone er frustrert over mobbingen hun må slite med, og Alexandra flytter inn hos Derek, til tross for vanskelighetene de har hatt.
Star strekker seg langt for å sikre at gruppa får en utgivelsesdato for albumet sitt, til tross for at hun fremdeles må takle konsekvensene av Hunters dødsfall. Simone er frustrert over mobbingen hun må slite med, og Alexandra flytter inn hos Derek, til tross for vanskelighetene de har hatt. Samtidig må Carlotta ta noen vanskelige valg rundt manager-jobben for gruppa, noe som gjør at STAR og EMPIRE-sfærene krasjer når Jamal Lyon blir bedt til råds.