The Road You Didn't Take
Vic og Theo responderer på husbråk mellom foreldrene til en transkjønnet tenåring; Jack finner ut sjokkerende nye detaljer om barndommen sin; Ben og Travis hjelper en klinikkpasient som burde ha fått medisinsk behandling for lenge siden.