Home
Frank kommer med en fellende innrømmelse. Sarah er usikker på hva hun skal tro etter et væpnet oppgjør. Rawlins setter inn nådestøtet en gang for alle.
Frank kommer med en fellende tilståelse overfor agent Madani, og godtar å hjelpe til med gisselutvekslingen for å redde Micros familie. Imidlertid går ikke alt etter planen, og en skuddveksling får Sarah til å lure på hva hun skal tro. Med Frank i sine hender går Rawlins inn for drapet, en gang for alle.