A Vicious Cycle
Et gjenferd, Anna Fowler, spør Melinda om hjelp til å finne datteren hennes, Lane, og mener at Lane trenger Annas hjelp. Når Melinda finner henne, nekter Lane å møte moren. Etter at Anna har angrepet Lanes forlovede, finner Melinda ut en hemmelighet som gjelder for både mor og datter.
Et gjenferd, Anna Fowler, spør Melinda om hjelp til å finne datteren hennes, Lane, og mener at Lane trenger Annas hjelp. Når Melinda finner henne, nekter Lane å møte moren. Etter at Anna har angrepet Lanes forlovede, Tim, finner Melinda ut en hemmelighet som gjelder for både mor og datter. For å hjelpe Anna med å dra videre, må hun hjelpe begge til å anerkjenne deres delte fortid.