Where Do We Go From Here
Mens Derek forbereder seg på flyttingen til D.C., holder Meredith seg opptatt på sykehuset. Jackson og April håndterer vanskelige nyheter, og Arizona og Amelia diskuterer hvordan de skal gripe an dr. Herman.