Collision Course (Part I)
For å konfrontere "Det galaksehoppende hatbeistet som spiser planeter" ber laget på jorden om hjelp fra alle de gale stedene. I mellomtiden på Lazy Comet er det noe rart på gang med Izels mannskap, og det er ikke bare puffene.