Parental Guidance
Owen, Tommy og 126 haster til redningen når en restaurant med middelaldertema opplever et tilfelle av karbonmonoksidforgiftning. Samtidig er mannskapet bekymret for at Paul fortsatt ikke har kommet seg etter operasjonen sin og at hans vennskap med Marjan er over. Mateo blir tilbudt en forfremmelse av sin gamle brannkaptein, men innser raskt at han ikke er mannen han engang kjente.