Tappert hjerte
Kampen mellom Toman og Tenjiku svinger frem og tilbake, men en etter en klarer ikke Tomans tøffeste krigere lenger å fortsette. Likevel fortsetter Takemichi å reise seg, uansett hvor mange ganger Kakucho slår ham. Kisaki trer deretter inn og prøver å avslutte ting, men Takemichi viker ikke unna.