Counting Jaws
På kysten av California møter du hai stadig hyppigere. Nå skal en gruppe forskere undersøke et nylig oppdaget område som er populært blant hvithaiene og prøve å finne ut hvor mange hvithaier det finnes der ute. Ekspedisjonen deres bringer dem ansikt til ansikt med noen av de største haiene på planeten.