Mafiastyre
På de brutale slagmarkene i Botswana er det livsviktig å være med i en gjeng. Det er styrke i å være mange, men seier kommer bare til de som følger reglene.
På de brutale slagmarkene i Botswana betyr det alt å være med i en gjeng. Det er styrke i å være mange, men seier kommer bare til dem som følger gjengens regler. Hvordan du gjør deg fortjent til en plass i mafiaen og hvordan du kjemper for å beholde den, er livsviktig … eller kan bety døden. Og når Afrikas største gjenger barker sammen, er det bare de med ekte styrke, intelligens og samarbeid som overlever.