Cuba's Wild Revolution
Cuba, Karibiens største øy, har et rikt artsmangfold, fra verdens minste bikolibri til lokale krokodillearter. Med moderniseringen inngripen, er spørsmålet: vil det alltid være plass til naturen i Cubas endrende landskap?