En julefortelling
Mens Jessie er på kjøpesenteret for å kjøpe julegaver, blir hun uskyldig anklaget for å stjele kredittkort!
Barnas foreldre havner i snøstorm, og Jessie må kjøpe julegaver til barna, dekorere huset og ta barna med til kjøpesenteret for å se julenissen, der de støter på de uskikkelige hjelperne hans.