Alle skjuler noe.
Conrad kjemper mot noen overaggressive leger på vegne av en pasient med en kronisk lidelse, men må også gå mot faren sin, som har ankommet sykehuset uten forvarsel. Når Mina tar i et ekstra tak for å hjelpe en mann som nesten ranet henne i nabolaget sitt, kommer Nic for å hjelpe henne og oppdager en hemmelighet som Mina har holdt skjult. Når Nic er ute av sykehuset ber hun Devon om hjelp til å holde et øye med Lily. Dette leder ham til et utrolig funn som får ham til å tvile på hva Dr. Lanes motiver er. Renatas planer om å kapre en anerkjent kirurg fra et annet sykehus bremses når Bell bestemmer seg for at han ikke er enig med ham.