Desperate Times
118-gjengen går til verks når et strømbrudd rammer hele byen, og en rekordvarm hetebølge skaper trøbbel i Los Angeles. I mellomtiden, forteller Chimney Hen om Maddies tilstand, og Athenas verste mareritt blir til virkelighet.