The Last Meal
I prosessen med å finne en spesifikk kulinarisk rett for jubileet til en mann og kona hans, leter Walter etter kokken bak retten og kilden til dens unike røyksmak.
I prosessen med å finne en spesifikk kulinarisk rett for jubileet til en mann og kona hans, leter Walter etter kokken bak retten og kilden til dens unike røyksmak. Etterforskningen blir anspent når alle i baren hans ender opp i en liv-eller-død-situasjon mellom «Smoke Monster»-kokken og en mafiaboss.