The Choice
Etter de dramatiske hendelsene i den nedlagte fabrikken må Carrie bestemme seg for hva hun virkelig ønsker. Vil hun tilbake til CIA, noe som vil innebære en forfremmelse, eller ønsker hun et helt annet liv? Brody tar et glass med Faber og diskuterer familiens fremtid, mens Saul får et hemmelig oppdrag. Quinn tar en avgjørelse som kan forandre alt.