Den kalde krigens bortkomne bomber
Når verdens to største supermakter kjemper om overlegenhet, bruker de ekstraordinære fremskritt innen militærteknologi. I nesten 50 år deltok USA og Sovjetunionen i et enormt våpenkappløp kalt Den kalde krigen. Banebrytende CGI gjør det mulig å tømme havet for å avdekke sjokkerende beviser på hemmelige konfrontasjoner med atomvåpen.