Den lille havfruen II: Havets hemmelighet
Alle karakterene fra originalfilmen plasker tilbake sammen med mange nye figurer, sanger og en spennende handling. Ariel og Eric må skjule datteren Melodys havfrueherkomst for å beskytte henne fra Ursulas hevngjerrige søster Morgana. Men når havets kall blir for sterkt for Melody, ber de alle gode skapninger på jorden og i havet om hjelp.