Den lille havfruen
Olaf kaster seg uti det med en kjempegøyal gjenfortelling av Disney Animations musikalfavoritt "Den lille havfruen" fra 1989, og gir til beste forskjellige roller som Ariel, Triton, Svimse og kokken Louis, med flere. Han gjør også en kraftprestasjon som slemmingen Ursula i all hennes onde prakt.
Olaf kaster seg uti det med en kjempegøyal gjenfortelling av Disney Animation Studios' musikalfavoritt "Den lille havfruen" fra 1989, og gir til beste forskjellige roller som Ariel, Triton, Svimse og kokken Louis, med flere. Han gjør også en kraftprestasjon som slemmingen Ursula i all hennes onde prakt. Minneverdige musikaløyeblikk som "Det er min drøm" og "Kyss av deg" får også spesialbehandling. Til og med reinsdyret Svein dukker opp med en hårete tolkning av prins Erik.