DEREK DELGAUDIO’S IN & OF ITSELF
Derek DelGaudios "In & Of Itself" er en ny form for lyrikk. Den forteller historien om en mann som forsøker å se forbi illusjonen av sin egen identitet, men som oppdager at det er selve identiteten som er en illusjon. En intim og mektig forestilling hvor DelGaudio setter søkelyset på hva det betyr å være til, og bli sett. Filmen viser hans forsøk på å besvare et tilsynelatende enkelt spørsmål: «Hvem er jeg?» DelGaudios personlige reise blir en kollektiv opplevelse som tvinger oss til å konfrontere grensene rundt vår egen identitet.