Deux Dollars
Sylvie, en helt vanlig ansatt, kommer tilbake på jobb etter å ha vært borte på grunn av farens død. Hun blir overrumplet av et uventet møte: Hun blir tilbudt drømmeforfremmelsen i nærvær av alle kollegene. Hun blir presset til å takke ja til tilbudet, og etter hvert går det opp for henne hva som egentlig foregår.
Sylvie, en helt vanlig ansatt, kommer tilbake på jobb etter å ha vært borte på grunn av farens død. Hun blir overrumplet av et uventet møte: Hun blir tilbudt drømmeforfremmelsen i nærvær av alle kollegene. Hun blir oppmuntret til å takke ja til tilbudet, men etter hvert går det opp for henne hva som egentlig foregår. Kollegene hennes spiller lotto hver uke, og denne gangen har de vunnet jackpot. De har imidlertid ikke tenkt å dele med Sylvie, for hun har ikke bidratt med to dollar.