The Girl From Chicago
Jake, Jemma og Kevin organiserer en protest på universitetsområdet. Emmet og Tiff lager nye avgrensninger for forholdet sitt. Imani planlegger en rømming for ei jente fra felleshuset i 63. gate. Nina blir mistenksom overfor Dre. Emmet får uventede nyheter.
Jake, Jemma og Kevin organiserer en protest på universitetsområdet. Emmet og Tiff lager nye avgrensninger for forholdet sitt. Imani planlegger en rømming for ei jente fra felleshuset i 63. gate. Nina blir mistenksom over Dres stadige forsvinninger. Emmet får uventede nyheter fra Jada.