Resurgence
Conrad hyrer inn den berømte PR-eksperten Bizzy Preston (Ana Ortiz) for å gjenopprette Grayson-familiens navn. Emily vikler seg enda dypere inn i hevnplanene sine. Nolan går med sine egne hevntanker.